UWAGA!!!!
Przypominamy o trwającym naborze wniosków o refundację pracodawcy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
Wnioski przyjmowane są do dnia 06.10.2023 r. z możliwością wcześniejszego zamknięcia naboru w przypadku wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel (liczy się data wpływu do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie, ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo).
Maksymalna wysokość środków, o jakie można się ubiegać nie może przekroczyć 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia.
Wnioski realizowane będą w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie mrągowskim (I)" ze środków Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM 2021-2027) współfinasowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
UWAGA!
Od dnia 25.09.2023 r. osoby zarejestrowane w ewidencji bezrobotnych spoza grupy osób spełniających kryteria z ogłoszenia z dnia 12.09.2023 r., również będą mogły być skierowane do udziału w projekcie.
Należy zwrócić szczególną uwagę, że refundacja na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy musi być wypłacona przez PUP w Mrągowie do 20.12.2023 r.
w konsekwencji czego ubiegający się o refundację musi dokonać zakupu środków trwałych, płatności oraz zatrudnienia przed wyżej wymienionym terminem.
Druki do pobrania znajdują się w siedzibie urzędu (w punkcie informacji, parter Urzędu) oraz na stronie internetowej urzędu pod adresem: https://mragowo.praca.gov.pl/ zakładka
„Pracodawcy i przedsiębiorcy".
Wypełnione i kompletne wnioski należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem, od kogo i w jakiej sprawie w sekretariacie (pok. 10) w siedzibie Powiatowego Urzędy Pracy w Mrągowie przy ul. Kopernika 1 lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Wnioski będą rozpatrywane sukcesywnie według daty wpływu.
Przypominamy!
Wypłata refundacji wydatków poniesionych na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego nie będzie dokonana
w przypadku środków wydatkowanych na:
- wysyłkę, transport, przygotowanie, pakowanie.
- zakupu pojazdów przeznaczonych do transportu drogowego w przypadku podmiotów prowadzących działalność w zakresie drogowego transportu towarowego,
- części zamienne, eksploatacyjne z wyłączeniem elementów startowych,
- oświetlenie z wyłączeniem oświetlenia specjalistycznego,
- towar handlowy,
- reklamę,
- wynagrodzenia pracowników i pochodnych od wynagrodzenia składek ZUS,
- wycenę rzeczoznawcy majątkowego,
- opłaty eksploatacyjne (czynsz, dzierżawa, prąd, woda, telefon, paliwo itp.), opłaty administracyjne,
- podłączenia wszelkich mediów (np. linii telefonicznych, Internetu) oraz koszty abonamentów,
- montaż i/lub uruchomienie stanowiska pracy,
- klimatyzację, alarm,
- raty leasingowe maszyn, pojazdów i urządzeń,
- budowę, modernizację lub adaptację lokali i budynków,
- zakup lub dzierżawę wieczystej nieruchomości,
- szkolenia osób bezrobotnych kierowanych na wyposażone lub doposażone stanowisko pracy;
- odzież ochronną wynikającą z przepisów BHP,
- gwarancje,
- telefon,
- zakup kasy fiskalnej.
Wnioski wypełnione nieczytelnie, podpisane przez nieupoważnioną osobę, nie zawierające pełnej informacji wskazanej we wniosku, nie zawierające kompletu załączników bądź złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższe informacje uzyskać można w Powiatowym Urzędzie Pracy pod numerem telefonu 89 743 35 08.