Logowanie do portalu praca.gov.pl wymaga wykorzystania narzędzi: certyfikat kwalifikowany, login.gov.pl (profil zaufany, e-dowód).
Nie czekaj załóż profil już dziś!
Profil Zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują osobę w usługach elektronicznych udostępnianych przez urzędy. Te dane to imię (imiona), nazwisko, data urodzenia oraz numer PESEL.
1. Przejdź na stronę: https://pz.gov.pl/ i wybierz Zarejestruj się (prawy górny róg)
2. Wybierz sposób uzyskania Profilu Zaufanego:- na przykład: "Banki i inni dostawcy"
3. Wybierz sposób uzyskania Profilu Zaufanego:- na przykład: "Banki i inni dostawcy"
4. Dalsze kroki uzależnione są od funkcjonalności danego internetowego konta bankowego. Przykładowo wybierając mBANK, po prawnym logowaniu, należy: przejść do zakładki E-urząd, wybrać Zarejestruj Profil Zaufany, sprawdzić poprawność danych, zanotować identyfikator Profilu Zaufanego, zaakceptować i zatwierdzić rejestrację.
5. Poprawność rejestracji Profilu Zaufanego sprawdzamy wchodząc ponownie na stronę https://pz.gov.pl/pz/ i wybierając Zaloguj się.