Rejestracja osobista bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się
po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty w celu rejestracji
i ustaleniu kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji
Ważna informacja
Rejestracja osobista bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się
po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty w celu rejestracji
i ustaleniu kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji
Ankieta dla przedsiębiorców – priorytety Krajowego Funduszu Szkoleniowego 2026 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi informuje, ze przyjęte zostały ogólnopolskie priorytety wydatkowania środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na rok 2026, uzgodnione z Radą Rynku Pracy i podpisane przez ministra właściwego do spraw pracy.
Z wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia Powiatowe Urzędy Pracy otrzymały możliwość zgłoszenia propozycji jednego priorytetu wydatkowania środków KFS na 2026 r., w związku z tym chcielibyśmy z Państwem skonsultować propozycję dodatkowego priorytetu.
Chcąc jak najlepiej dopasować planowane działania do realnych potrzeb lokalnego rynku pracy, zwracamy się do Państwa – pracodawców – z uprzejmą prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety. Państwa opinia pomoże nam określić, jakie kierunki wsparcia szkoleniowego są najbardziej potrzebne w regionie i jak możemy skuteczniej wspierać rozwój kompetencji zawodowych pracowników.
Zebrane dane posłużą wyłącznie do celów analizy potrzeb pracodawców i planowania przyszłych działań w ramach KFS.
Dlaczego warto wziąć udział?
Ankietę można uzpełnic online (link) lu w wersji papierowej.
W przypadku pytań lub potrzeby dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu:
ksobiech@pup.tuchola.pl tel. 52 559 0805
Wznowienie naboru wniosków na bon na zasiedlenie
Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi informuje, że od dnia 04.09.2025 wznawia nabór wniosków o bon na zasiedlenie.
Informacji dot. formy pomocy udziela: starszy doradca ds. zatrudnienia Hanna Górka tel. 52 55 90 814
Wstrzymanie naboru REFUNDACJA DOPOSAŻENIA LUB WYPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY
Nabór wniosków O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISK PRACY
ZAKOŃCZONY!!!!
Szkolenia
Kierownictwo PUP
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy |
Lucyna Glaner |
tel. 52 559 08 02 |
Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy |
Anna Mucha |
tel. 52 559 08 15 |
Główny księgowy |
Beata Kufel |
tel. 52 559 08 03 |
Dane kontaktowe
Centrum Aktywizacji Zawodowej
Stanowisko | Telefon | Numer pokoju |
---|---|---|
Doradcy zawodowi | 52 5540002 | II piętro pok. 207 |
Pośrednik pracy, doradca klienta- realizuje wnioski o roboty publiczne, prace interwencyjne, staże, bony stażowe, Tarcza antykryzysowa: dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych, dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy | 52 5590805 | II piętro pok. 204 |
Specjalista ds. programów- realizuje wnioski o wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy, pożyczki na utworzenie st. pracy BGK, dotacje FP, EFS, grant (telepraca), świadczenia aktywizacyjne, pozyczka na podjęcie działalności gospodarczej BGK, Tarcza antykryzysowa: niskooprocentowana pożyczka z Funduszu Pracy dla mikroprzedsiębiorców | 52 5590807 | II piętro pok. 205 |
Pośrednik pracy, doradca klienta - realizuje wnioski PFRON, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, szkolenia indywidualne i grupowe | 52 5590805 | II piętro pok. 204 |
Stanowisko ds. programów rynku pracy, doradca klienta - realizuje wnioski o prace społecznie użyteczne | 52 5590810 | poddasze- pokój nr 303 |
Pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter: L, M, P, realizacja ofert pracy | 52 5590814 | parter stanowisko 5 |
Pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter:R, S, Ś, T, realizacja ofert pracy | 52 5590814 | parter stanowisko 1 |
Pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter:A, B, C, D, E, F, W, realizacja ofert pracy | 52 5590816 | parter stanowisko 3 |
Pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter: K, N, Z, realizacja ofert pracy | 52 5590818 | parter stanowisko 4 |
Samodzielne stanowisko ds. informatyki
Stanowisko | Telefon | Numer pokoju |
---|---|---|
Informatyk | 52 5590806 | 304 |
Samodzielne stanowisko ds. kontroli
Stanowisko | Telefon | Numer pokoju |
---|---|---|
Samodzielne stanowisko ds. kontroli | 52 5590810 | 303 |
Dział ewidencji i świadczeń
Stanowisko | Telefon | Numer pokoju |
---|---|---|
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy |
52 5590808 52 5590809 |
parter |
Stanowisko naliczania świadczeń | 52 5590811 | parter |
Sekretariat
Stanowisko | Telefon | Numer pokoju |
---|---|---|
Stanowisko ds. pracowniczych | 52 5590800 | 201 |
Stanowisko ds. administracyjnych | 52 5590801 | 201 |
Dyrekcja Urzędu
Stanowisko | Telefon | Numer pokoju |
---|---|---|
Dyrektor PUP | 52 5590802 | 201 |
Zastępca Dyrektora PUP | 52 5590815 | 202 |
Dane kontaktowe sg
tel. 52 5590800
fax 52 5590801
Elektroniczna skrzynka podawcza: www.praca.gov.pl
ePUAP: /PUPTUCHOLA/SkrytkaESP
eDoreczenia: AE:PL-32560-19703-JIAGF-16
e-mail: pup
NIP: 561-13-73-052
REGON: 092506593
Staże i bony stażowe informacje dla Organizatora stażu
Informacja o realizacji staży w 2025 r.
2025 r. Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi organizuje staże na okres 3 miesięcy.
Bezrobotny nie może odbywać stażu u tego samego organizatora, u którego wcześniej odbywał staż, był zatrudniony, w tym jako młodociany pracownik w celu przygotowania zawodowego lub wykonywał inną pracę zarobkową, jeżeli od dnia zakończenia poprzedniego stażu, zatrudnienia lub wykonywania innej pracy zarobkowej u tego organizatora nie upłynęło co najmniej 24 miesiące. Łączny okres staży realizowanych przez bezrobotnego u tego samego organizatora nie może przekroczyć 12 miesięcy.
Łączny okres staży odbywanych przez bezrobotnego nie może przekroczyć 24 miesięcy w okresie kolejnych 10 lat.
Przed powierzeniem bezrobotnemu wykonania zadań przewidzianych programem stażu organizator stażu:
1) kieruje bezrobotnego, na własny koszt, na wstępne badania lekarskie, na zasadach przewidzianych dla pracowników, określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 229 § 8 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
2) zapoznaje bezrobotnego z obowiązującym regulaminem pracy;
3) przekazuje bezrobotnemu na piśmie zakres obowiązków i uprawnień.
Dni wolne przysługujące bezrobotnemu odbywającemu staż i inne nieobecności
Szczegółowe informacje:
Jarosław Sobek
tel. 52- 55-90- 805
mail: jsobek(at)pup.tuchola.pl
Ankieta Badania satysfakcji klienta
Komunikacja w kryzysie to też rozwój! – spotkanie informacyjne dla usługodawców 9 września 2025 roku w Grudziądzu
Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu informacyjnym “W stronę rozwoju: Trudne sytuacje, nowe umiejętności”.
Gdzie i kiedy?
9 września 2025 roku w Grudziądzu - w Hotelu Rudnik przy ul. Miłej 2.
Dla kogo spotkanie?
Spotkanie skierowane jest zarówno do instytucji szkoleniowych już zarejestrowanych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR), jak i do tych, które dopiero to planują – z myślą o świadczeniu usług w projekcie Kierunek – Rozwój.
Dlaczego warto wziąć udział?
Przed nami ważna zmiana – od 1 stycznia 2026 r. Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) przestanie funkcjonować, a jego miejsce zajmie BUR. To właśnie BUR stanie się jedynym rejestrem umożliwiającym świadczenie usług szkoleniowych i doradczych z dofinansowaniem, m.in. z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Nasze spotkanie to szansa, aby dobrze się do tego przygotować. W przyjaznej formule przedstawimy m.in. najważniejsze informacje związane z codziennym funkcjonowaniem w systemie BUR. Ale to nie koniec! Mamy też inne propozycje w programie.
Zakres programu
W agendzie wydarzenia znajdą się ponadto:
⇒ Główne tematy
⇒ Prelekcja ekspercka
Zapraszamy do wysłuchania wystąpienia dr. Mariusza Sokołowskiego „Kryzysy uczą – jak wykorzystać trudne sytuacje do rozwoju kompetencji komunikacyjnych”. W trakcie prelekcji dr Sokołowski omówi, jak radzić sobie z wyzwaniami komunikacyjnymi w sytuacjach kryzysowych i wykorzystywać trudne sytuacje do wzmacniania własnych kompetencji interpersonalnych w procesie uczenia się przez całe życie (ang. Lifelong Learning).
Mariusz Sokołowski – doktor nauk humanistycznych, inspektor Policji w stanie spoczynku, wieloletni rzecznik prasowy polskiej Policji, obecnie wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i partner w agencji Prostrategic Communication. Od lat zajmuje się komunikacją kryzysową, relacjami z mediami i public affairs, a także prowadzi działania profilaktyczne dla różnych grup społecznych – od dzieci, przez młodzież, po seniorów.
Zgłaszanie udziału
⇢ Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Kontakt w sprawie wydarzenia
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
e-mail: instytucjeszkoleniowe@wup.torun.pl
tel. 56 66 93 984
Zakończenie naboru wniosków o bon na zasiedlenie
Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi informuje, że dnia 13.08.2025 r. zakończono nabór wniosków o bon na zasiedlenie.
Nabór wniosków refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
Nabór wniosków odbędzie się w dniach 03-04 września 2025 r.
O refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy mogą ubiegać się:
Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi proponuje kwotę refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia jednego stanowiska pracy w maksymalnej wysokości do:
Wnioskodawcy, któremu przysługuje prawo do obniżenia podatku od towarów i usług należnego o kwotę podatku naliczonego ( płatnik VAT czynny), refundacja obejmuje wydatki na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy
bez podatku od towarów i usług ( netto) !!!
Szczegółowe informacje znajdują się w INFORMACJI- załącznik .
Konsultacje : Anna Siniło pokój 205 ( II piętro) nr telefonu 52 55 90 807 lub 782 021 518